Workshop kruiden

Op zaterdagochtend 20 april organiseert IVN-KNNV Assen een Workshop kruiden, in samenwerking met Marina Veldhuizen. Veldhuizen is Heilpraktiker en ze gebruikt geneeskrachtige planten en kruiden om gezondheidsklachten te behandelen. Tijdens de workshop staat een bijzondere inheemse plant centraal. Deze plant komt bijna het hele jaar voor, maar valt niet op. Vergeleken met soortgenoten heeft deze plant de meest geneeskrachtige werking en hij is op verschillende manieren te gebruiken. Velthuizen vertelt tijdens de workshop over deze bijzondere plant en daarna gaan de deelnemers er een zalf mee maken die als “eerste hulp” gebruikt kan worden. De workshop duurt van 10.00 tot 13.00 uur en is in de Bosrandzaal van het Duurzaamheidscentrum in het Asserbos. Deelname kost €15,- voor leden van IVN-KNNV en €20,- voor niet-leden (contant/pin).  Aanmelden via activiteiten@ivnassen.nl.

Agenda:           Workshop kruiden
Datum:             Zaterdag 20 april van 10.00 tot 13.00 uur
Locatie:            Bosrandzaal bij Duurzaamheidscentrum, Bosrand 2, 9401 SL Assen
Aanmelden:      activiteiten@ivnassen.nl