Bijeenkomst voor nieuwe leden op 2 maart

Op zaterdagochtend 2 maart stond de deur van de Bosrandzaal bij het Duurzaamheidscentrum in het Asserbos wijd open voor nieuwe leden van IVN-KNNV Assen. Het bestuur had alle 36 mensen, die lid waren geworden in de periode januari 2023 tot nu, een uitnodiging gestuurd. Doel was om kennis te maken met elkaar en informatie en wensen uit te wisselen. Zo’n 15 leden reageerden positief op de uitnodiging. Het werd een inspirerende en gezellige ochtend met veel ruimte voor onderling contact, het stellen van vragen en het uitwisselen van informatie en ideeën. Alle werkgroepen presenteerden zich in de vorm van een markt, zodat de leden ook ruim de gelegenheid hadden om te kijken welke werkgroep aansloot bij hun interesses.

Ter afsluiting was er een zonnige excursie door de tuin bij het Duurzaamheidscentrum.