Paddenstoelenexcursie Asserbos op 12 oktober

Misschien heb je al een paar paddenstoelen gezien, maar in oktober is het pas écht een paddenstoelenfeest. Ze komen dan weer massaal tevoorschijn, in allerlei kleuren en de meest fantastische vormen. Wil je weten welke paddenstoelen er allemaal in het Asserbos groeien en waarom? Op zaterdag 12 oktober organiseert natuurorganisatie IVN-KNNV Assen een paddenstoelenexcursie in het Asserbos. Gidsen van de Werkgroep Paddenstoelen nemen je mee en vertellen je hoe belangrijk paddenstoelen zijn, hoe ze heten en of ze giftig zijn. En de gidsen kennen allerlei mysterieuze en leuke weetjes.

Opgave verplicht via activiteiten@ivnassen.nl Datum en tijd: Zaterdag 12 oktober 2024 van 10:00 uur tot ongeveer 12:00 uur
Locatie:           Duurzaamheidscentrum, Bosrand 2, 9401 SL Assen
Kosten:            € 2,50 voor leden IVN-KNNV en € 5,- voor niet-leden (contant of pin)
Aanmelden:     activiteiten@ivnassen.nl